At TREENEA, we have made supplements the focus of all our energy, quality and know-how for nearly a century. We are fully committed to putting all our expertise and research resources to work for the well-being of men and women, in all their diversity, around the world.
"Minyak Kelapa Dara adalah Minyak Paling Menyihatkan di dunia"
Dr. Bruce Fife, Doktor Naturopati – USA

"Minyak Kelapa Dara mempunyai sifat-sifat anti-virus, anti-bakteria, anti-kulat dan anti-parasitsemulajadi yang membantu mengawal berbagai penyakit
" Dr. John J. Kabara, Professor Emeritus, Michigan State University and Consultant to Private Industries, Universities and Government Agencies, Galena, Illinois, USA.

"Minyak Kelapa Dara adalah makanan berfungsi yang memberi pelbagai khasiat kesihatan
" Dr. Mary Enig, Universiti Maryland USA

Friday 8 November 2013

Kebaikan ROSE HIP OIL


LUMIERE FACE SAVON

Tahukah anda LUMIERE FACE SAVON ada Rose Hip Oil?

APA ITU ROSE HIP OIL?
Rose Hip Oil amat berkesan untuk semua jenis kulit dan masalah kulit.
Rose Hip Oil mampu membantu:

1. LEKUK DAN MENGURANGKAN PARUTIanya amat berkesan ke atas parut yang disebabkan oleh jerawat dan pembedahan, kesan bakar, campak, kecederaan dan luka. Keupayaan membaik pulih sel Rose Hip Oil amat berkesan untuk menggantikan tisu kesan parut dengan tisu yang sihat dan kulit yang normal. Ianya tidak setakat membaik pulih semula struktur kulit, ianya juga memperbaiki warna kulit dan ketegangannya.

2. ATASI PENUAAN KULITRose Hip Oil menghalang dan mengembalikan kesan-kesan tanda penuaan kulit seperti kedut di mata dan kulit kendur dengan merangsang aktiviti selular kulit untuk menambahkan keupayaan pembaruan dan penghasilan sel-sel kulit baru. Muka anda akan menjadi lebih licin dan bila kesan tanda-tanda penuaan semakin hilang.

3. MEMUDARKAN PIGMENTASIIanya menambahkan keupayaan kulit untuk menghasilkan sel-sel baru. Bila sel-sel baru menggantikan sel-sel lama, tompok pigmentasi akan menjadi pudar. Rose Hip Oil juga boleh merangsang pemudaran "topeng kehamilan" (pigmentasi yang berlaku di pipi ketika mengandung)

4. MENGHIDRATKAN SEMULA KULITBila kita menjangkau umur 50 tahun, kulit kita menghasilkan 10 kali kurang minyak berbanding dengan ketika kita berumur 25 tahun. Kekurangan minyak dan kekurangan lembapan akan membawa kepada dihidrasi dan kedutan pada kulit. Rose Hip Oil mengembalikan keseimbangan optimum asid lemak dan air yang menghidratkan semula kulit.



VIA - Lumiere Face Savon by Treenea


Untuk info dan pertanyaan PM/0174271383

No comments:

Post a Comment