At TREENEA, we have made supplements the focus of all our energy, quality and know-how for nearly a century. We are fully committed to putting all our expertise and research resources to work for the well-being of men and women, in all their diversity, around the world.
"Minyak Kelapa Dara adalah Minyak Paling Menyihatkan di dunia"
Dr. Bruce Fife, Doktor Naturopati – USA

"Minyak Kelapa Dara mempunyai sifat-sifat anti-virus, anti-bakteria, anti-kulat dan anti-parasitsemulajadi yang membantu mengawal berbagai penyakit
" Dr. John J. Kabara, Professor Emeritus, Michigan State University and Consultant to Private Industries, Universities and Government Agencies, Galena, Illinois, USA.

"Minyak Kelapa Dara adalah makanan berfungsi yang memberi pelbagai khasiat kesihatan
" Dr. Mary Enig, Universiti Maryland USA

Friday 15 February 2013

VCOA UNTUK DIABETES / KENCING MANIS

Penyakit kencing manis atau diabetes merupakan keadaan hiperglisemia (tinggi kandungan glukosa dalam darah), terutamanya selepas pengambilan makanan, pada penghidapnya.


Diabetes adalah penyakit kronik yang akan kekal seumur hidup. Setakat ini belum ada ubat yang dapat menyembuh penyakit diabetes tetapi penyakit ini boleh dikawal dengan cara berikut:
  • Penjagaan pemakanan dan berat badan
  • Kerap bersenam
  • Pengubatan
  • Pemakanan pesakit diabetes seharusnya kurang lemak dan kalori serta seimbang.

Sekiranya anda mahu mencuba rawatan alternatif yang bukan ubatan kimia, bolehlah mencuba pati minyak kelapa dara (VCOA dari Treenea) kerana di antara fungsi minyak kelapa dara ialah membetulkan hormon (betulkan insulin), VCO merupakan makanan kurang lemak dan kurang kalori, serta bersifat anti virus dan dapat mempercepatkan penyembuhan luka.

Testimoni 10 hari menyapu VCOA pada luka diabetes


Disarankan selain dari sapu minyak VCOA tersebut pada luka, ambil / mkn 2 biji VCOA setiap hari untuk membantu dari dalaman. Pelbagai kebaikan VCOA ini telah dibuktikan dari segi kajian dan saintifik.

Hanya RM40 utk 60 softgel. Hubungi / sms/ wassap 0174271383 sekarang utk dapatkan vco anda =). Dijamin JATUH CINTA!


No comments:

Post a Comment