At TREENEA, we have made supplements the focus of all our energy, quality and know-how for nearly a century. We are fully committed to putting all our expertise and research resources to work for the well-being of men and women, in all their diversity, around the world.
"Minyak Kelapa Dara adalah Minyak Paling Menyihatkan di dunia"
Dr. Bruce Fife, Doktor Naturopati – USA

"Minyak Kelapa Dara mempunyai sifat-sifat anti-virus, anti-bakteria, anti-kulat dan anti-parasitsemulajadi yang membantu mengawal berbagai penyakit
" Dr. John J. Kabara, Professor Emeritus, Michigan State University and Consultant to Private Industries, Universities and Government Agencies, Galena, Illinois, USA.

"Minyak Kelapa Dara adalah makanan berfungsi yang memberi pelbagai khasiat kesihatan
" Dr. Mary Enig, Universiti Maryland USA

Saturday 19 January 2013

PENGALAMAN PENGGUNA VCOA =)

Sharing from Treenea Arau - Dealer Perlis. Tqvm Ain for this great sharing. ;-)

Assalamualaikum..

Sememang kita tidak dapat nafikan lagi kesan yang terbaik apabila kita mengamalkan Minyak Kelapa Dara. Minyak kelapa dara merupakan satu suplement tambahan untuk badan dan pada masa yang sama dapat mengubat pelbagai penyakit. ini berikutan, suplement minyak kelapa dara ini dapat mengimbangkan sistem pengaliran darah dalam badan kita dan akan memperbaiki segala tisu-tisu seterusnya membolehkan kita mengekalkan kesihatan yang baik setiap hari.

Dipetik daripada sumber internet :

"Minyak kelapa dara diiproses secara semulajadi tanpa haba dan kimia lain. Terdapat sekurang-kurangnya 9 jenis asid lemak (Medium Chain Fatty Acids) iaitu asid caproic, caprylic, capric, lauric, myristic, stearic, oleic dan linoleic. Kajian sains menunjukkan ianya amat berguna untuk kesihatan manusia sama ada bayi, kanak-kanak, dewasa warga tua lelaki atau wanita. Sesuai diminum, disapu pada kulit seluruh badan, boleh dijadikan minyak rambut atau boleh digunakan semasa bersama hubungan suami isteri dengan melumurkannya ke seluruh badan."

Hakikatnya, saya sendiri telah alami perubahan ini apabila mula mengamalkan suplement Minyak Kelapa Dara (VCOantioxidants) keluaran Treenea selama 8 hari.

Saya mengamalkan suplement VCOa Treenea dimakan sehari sekali iaitu pada waktu pagi (selepas sarapan pagi). Wajib diambil suplement ini setiap hari agar dapat tubuh badan yang seimbang dan sentiasa sihat.

Kesan pertama : Sentiasa cergas setiap hari walaupun bebanan tugas yang bertambah setiap hari.

Kesan kedua : Masalah keputihan yang saya alami dapat diatasi.

Kesan ketiga :

Untuk makluman semua pada 4 Jan yang lalu, saya telah alami alegik pada kulit badan yang agak teruk. saya telah mendapat rawatan di klinik dan mendapat suntikan untuk mengurangkan kegatalan pada kulit memandangkan alergik saya ini berpunca daripada keadaan cuaca di Perlis yang tidak menentu. Walau bagaimanapun, tiada ubat yang membolehkan parut pada badan saya hilang. Jadi, saya ambil keputusan untuk mencuba VCOa Treenea.

Saya menggunakan VCOa treenea setiap malam dengan menyapu pada seluruh badan berparut tersebut.

Alhamdulillah, selepas tiga hari, saya dapati, kulit badan menjadi semakin kering dan parut-parut semakin hilang. Kesan pengelupasan pada kulit kering.

ini memberi satu kepuasan kepada saya dengan hasil yang diperolehi daripada VCOa treenea...

~gambar tidak dapat ditunjuk sebelum dan selepas kerana A.U.R.A.T- harap maklum-)p

Kesan keempat :

Kulit baby aQil pada pipi yang terkena susu badan, apabila disapu VCOa treenea pada waktu malam dan kesannya hilang pada keesokan harinya dan tidak kering sebaliknya pipi baby aQil menjadi lembap.

Alhamdulillah.. inilah hasil daripada pengalaman saya setelah mengamalkan VCOa Treenea selama 8 hari.

Anda bila lagi?? Jom kita cuba. Mungkin ada kesan yang lebih baik dan akan memberi kegembiraan kepada anda sekeluarga. Kita hanya merancang dan berusaha untuk mengubati segala penyakit atau cuba untuk memperbaiki kelemahan yang ada namun, kita mesti ingat, segala yang kita ada hanyaLah milik Allah S.W.t. Kita hanya meminjamnya untuk sementara.

Jadi, apa yang boleh kita usahakan,kita cuba..

Anda Cuba, Anda Dapat hasilnya.

No comments:

Post a Comment