At TREENEA, we have made supplements the focus of all our energy, quality and know-how for nearly a century. We are fully committed to putting all our expertise and research resources to work for the well-being of men and women, in all their diversity, around the world.
"Minyak Kelapa Dara adalah Minyak Paling Menyihatkan di dunia"
Dr. Bruce Fife, Doktor Naturopati – USA

"Minyak Kelapa Dara mempunyai sifat-sifat anti-virus, anti-bakteria, anti-kulat dan anti-parasitsemulajadi yang membantu mengawal berbagai penyakit
" Dr. John J. Kabara, Professor Emeritus, Michigan State University and Consultant to Private Industries, Universities and Government Agencies, Galena, Illinois, USA.

"Minyak Kelapa Dara adalah makanan berfungsi yang memberi pelbagai khasiat kesihatan
" Dr. Mary Enig, Universiti Maryland USA

Monday 7 January 2013

VCOA UTK PREGGY MOMMIES AND BABIES :)


VCOA TREENA 60 SOFTGEL

RM40 (SM) / RM43 (SS)

Apa kelebihan PENGAMBILAN VCO?

Kelebihan dan khasiat TREENEA VCO sangat banyak kalau saya nak terangkan kat sini :) rasanya entry sebelum ni pun da banyak kali explain pasal VCO ni. Tapi disebabkan masih ramai lagi yang bertanya. Saya terangkan sikit ye. VCO atau minyak kelapa dara merupakan minyak no 1 terbaik di dunia. Terdiri daripada asid laurik yang kandungan nya lebih kurang sama seperti susu ibu. TREENEA VCO diproses 100 % asli tanpa bahan pengawet dan bahan kimia :) Jadi ianya selamat di makan / diambil seawal bayi.Ibu mengandung, Ibu menyusu(BF) , Sedang berpantang boleh makan ke? Ade side effect x?

Jawapannye BOLEH .Tiada side effect untuk kandungan, kesihatan dan juga bayi. 100 % dari minyak kelapa dara Gred A dan ada juga few mommies yang berkongsi VCO merupakan MILK BOOSTER mereka :)

Sewaktu mengandung
♥ VCO akan membekalkan tenaga, membuat kita kelihatan lebih ceria dan in shaa ALLAH memudahkan bersalin(pengambilan minyak kelapa merupakan antara petua untuk memudahkan proses kelahiran. Ia juga boleh mengelakkan jaundice kepada baby. Masalah perut harimau (hehehe) atau strechmark dapat dikurangkan atau lebih baik lagi jika anda sapukan seperti bio oil(VCO sangat berbaloi sebab dapat makan dan sapu).Make a wise choice.

Sewaktu menyusukan (BF)
♥ Makan VCO seperti biasa :) baby akan mendapat khasiat VCO dalam masa yang sama untuk kulit yang putih bersih. sapukan VCO untuk rambut baby supaya cepat tumbuh. Kandungan asid laurik dalam VCO sangat baik untuk mencegah virus dan bakteria untuk menyerang ibu dan anak.

Semasa Dalam Pantang
♥ Juga amalkan VCO seperti biasa, Tiada pantang/bentan. Jadikan VCO sebagai makanan tambahan anda setiap hari. Badan akan sentiasa bertenaga untuk menjaga anak kecil :) dan yang penting kulit sentiasa lembab dan tidak kering :)) anda juga boleh ambil collagen sewaktu menyusukan dan dalam tempoh berpantang. Tiada masalah

BOLEH / TIDAK VCO DIMAKAN BERSAMA SUPPLEMENT LAIN?
seperti EPO,VITAMIN C,B-COMPLEX & LAIN2
jawapan : BOLEH,TIADA MASALAH

♥ kerana VCO juga merupakan supplement kesihatan yang berasaskan minyak kelapa dara yang berkualiti tinggi(100%).Tetapi anda perlu minum air yang secukupnya(air suam/air kosong) bagi membantu penyerapan minyak (pure oil) tersebut.

♥ kepada yang mengalami masalah jerawat naik semula/keluar selepas beberapa hari mengamalkan vco,anda tidak perlu panik, tidak perlu takut,tidak perlu risau. kerana ia dinamakan proses DETOX/ HEALING CRISIS. Teruskan pengambilan VCO sehingga jerawat itu kecut/surut(ingat)banyakkan minum air suam/air kosong atau lebih bagus jika minum bersama JUS buah-buahan.

Cadangan pengambilan VCOA
2 kali sehari - pagi sebiji dan malam sebiji.
Better selepas makan.

PM/SMS/WA 0174271383
FB : eedazz zed / Treenea Alor Gajah

No comments:

Post a Comment