At TREENEA, we have made supplements the focus of all our energy, quality and know-how for nearly a century. We are fully committed to putting all our expertise and research resources to work for the well-being of men and women, in all their diversity, around the world.
"Minyak Kelapa Dara adalah Minyak Paling Menyihatkan di dunia"
Dr. Bruce Fife, Doktor Naturopati – USA

"Minyak Kelapa Dara mempunyai sifat-sifat anti-virus, anti-bakteria, anti-kulat dan anti-parasitsemulajadi yang membantu mengawal berbagai penyakit
" Dr. John J. Kabara, Professor Emeritus, Michigan State University and Consultant to Private Industries, Universities and Government Agencies, Galena, Illinois, USA.

"Minyak Kelapa Dara adalah makanan berfungsi yang memberi pelbagai khasiat kesihatan
" Dr. Mary Enig, Universiti Maryland USA

Friday 11 January 2013

TIPS NAK CANTIK DENGAN SUPLEMEN =)

Tips Kecantikan Hari ini..selain dari hanya amik suplemen semata-mata :)



1.Kena minum air kosong paling kurang 2 liter sehari...ingat tu..air kosong tau..bukan air yang ada warna ye..
Air kosong dapat membantu membuang toksin dalam badan, menjaga kesihatan kulit dan juga membantu membakar kalori dalam badan. Mudah je kan... :)

2. Untuk sihat kita kena BERSENAM.. menyapu dan mengemop rumah pun dikira bersenam juga.. :)
Paling mudah, berjalan di sekitar rumah keluar juga peluh....

3. Katakan TIDAK pada ROKOK... Merokok boleh merosakkan sistem badan kita, jadi kenapa nak merokok?? Merokok sebab nak kurus??? Kita nak kurus dan sihat, bukannya nak dapat sakit dan kelihatan kurus...pilihan di tangan kita, .buatlah pilihan yang tepat..

4. Nak sihat, kita kena pastikan tidur kita adalah tidur yang berkualiti dan cukup masanya..(paling kurang 6 jam. jangan tidur lambat ya..nanti x cantik..:)

5. Pastikan kita mengambil makanan yanng seimbang..Kita PERLU MAKAN..tetapi jangan berlebihan...Jgn berlapar untuk kurus... Cara yg terbaik ialah, makan ketika lapar dan berhenti sebelum kenyang. Makanan akan memberikan tenaga yg diperlukan badan, pastikan ia menu sihat.

6. JANGAN STRESS... Stress mempercepatkan proses penuaan. Tarik nafas dan hembus nafas dengan betul bagi menghilangkan ketegangan..

7. Sentiasa SENYUM dan BERGEMBIRA.... Jika kita yakin dengan diri kita, tentu penampilan kita pun cantik!

Mudah aje kan kalau nak cantik??? kecantikan adalah milik setiap insan..

No comments:

Post a Comment