At TREENEA, we have made supplements the focus of all our energy, quality and know-how for nearly a century. We are fully committed to putting all our expertise and research resources to work for the well-being of men and women, in all their diversity, around the world.
"Minyak Kelapa Dara adalah Minyak Paling Menyihatkan di dunia"
Dr. Bruce Fife, Doktor Naturopati – USA

"Minyak Kelapa Dara mempunyai sifat-sifat anti-virus, anti-bakteria, anti-kulat dan anti-parasitsemulajadi yang membantu mengawal berbagai penyakit
" Dr. John J. Kabara, Professor Emeritus, Michigan State University and Consultant to Private Industries, Universities and Government Agencies, Galena, Illinois, USA.

"Minyak Kelapa Dara adalah makanan berfungsi yang memberi pelbagai khasiat kesihatan
" Dr. Mary Enig, Universiti Maryland USA

Sunday 20 January 2013

REZEKI BERNIAGA =)

Sangat ramai yg ingin mencari side income tapi macam2 benda negatif yang difikirkan.

>>> Takut nak keluarkan modal?
>>> Takut tiada yang membeli
>>> Tak reti nk promote
>>> Tak pandai nk menjual
>>> Tak pandai juga nak mencari customer.

Dah terangan hadis nabi dah menyatakan 9/10 rezeki datangnya dari perniagaan.Jadi sayang2 semua kenapa kita perlu ada fikiran yang negatif dalam diri kita.

Jom kita tanamkan dalam diri sentiasa percaya kepada Allah. Sentiasa percaya kepada rezeki Allah . Jangan takut dengan semua yg negatif itu. InsyaAllah kalau kita mempunyai niat yg ikhlas utk mencari rezeki, kita rajin berusaha, jgn cepat putus asa. InsyaAllah kita akan berjaya.

Kalau takut nk dengan modal yang banyak mulakan dengan modal yang rendah . Saya pun mula2 dlu bermula dr bawah. xde modal yg besar. Kalau kita bersyukur dan sentiasa bersyukur dengan rezeki yang kita dpt wlpun hanya sedikit InsyaAllah dberkati Allah swt.

Apabila dh berjaya pulak jangan mudah lupa diri. Bantu la semua untuk mendapatkan rezeki. Lebih banyak kita memberi Lagi banyak yang kita dapat. Amin...

No comments:

Post a Comment