At TREENEA, we have made supplements the focus of all our energy, quality and know-how for nearly a century. We are fully committed to putting all our expertise and research resources to work for the well-being of men and women, in all their diversity, around the world.
"Minyak Kelapa Dara adalah Minyak Paling Menyihatkan di dunia"
Dr. Bruce Fife, Doktor Naturopati – USA

"Minyak Kelapa Dara mempunyai sifat-sifat anti-virus, anti-bakteria, anti-kulat dan anti-parasitsemulajadi yang membantu mengawal berbagai penyakit
" Dr. John J. Kabara, Professor Emeritus, Michigan State University and Consultant to Private Industries, Universities and Government Agencies, Galena, Illinois, USA.

"Minyak Kelapa Dara adalah makanan berfungsi yang memberi pelbagai khasiat kesihatan
" Dr. Mary Enig, Universiti Maryland USA

Saturday 19 January 2013

TESTIMONI WOW UTK RESDUNG =)

Testimoni rakan baik saya sendiri yang mmg dh lama ada resdung..dia titis VCOA ke dalam hidung dan tidak sampai 5 minit kemudian air hidung dan lendir keluar dari hidung. Lepas tu rasa sangat BESTTT sebab rasa hidung CLEAR dan x sumbat lagi.

Alhamdulillah seronoknya dengar =)




MINYAK KELAPA DARA/ VCO boleh digunakan sebagai alternatif bagi mengurangkan malah resdung/sinus. 
 
AMBIL SEBIJI SOFTGEL(VCOA TREENEA)
CUCUK HUJUNG SOFTGEL DENGAN PIN/ JARUM
DALAM KEADAAN SELESA/ BERBARING - titiskan ke dalam hidung  *tetapkan keadaan anda dalam masa 10/15 minit sehingga  VCO masuk terus ke saluran hidung anda*

PENERANGAN DAN FAKTA TENTANG RESDUNG :
 
Resdung adalah penyakit yang berpunca daripada parasit yang di panggil Demodex. Dengan hanya melalui sentuhan sahaja sudah cukup untuk ia membiak dan merebak. 

Keadaan dari pembiakannya maka terjadilah simptom – simptom yang mengakibatkan mata, telinga, hidung, kulit muka, kepala menjadi gatal, rambut gugur, berjerawat, ruam, hidung tersumbat, nafas berbau, selsema, kerap bersin, hilang deria bau dan berpenyakit kulit. Rawatan hanya mampu mengawal dan mengurangkan masalah tersebut.

Minyak Kelapa Dara' akan membantu meningkatkan tahap metabolisme dan daya tahan penyakit, serta boleh membunuh berbagai jenis virus, bakteria, kulat dan protozoa.


PM/SMS 0174271383
Sehingga 31 Jan 2013, anda beli 5 kotak dengan harga RM150 terus didaftarkan sebagai agen Treenea.

" U decide and we will guide ! "  

No comments:

Post a Comment